MBAM638D Проект: Разработване на обект от развлекатената индустрия
Анотация:
Проектът изисква самостоятелно разработване и представяне в екип на конкретно задание в областта на развлекателната индустрия по предварително съгласувана тема, адаптирана в конкретните условия на българския или международен туристически пазар.
Преподавател(и):
доц. Ирена Емилова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) ще знаят:
- Състоянието и развитието на развлекателната индустрия
- Спецификата на развлекателната индустрия в контекста на туризма.
- Значението на музиката, киното, театърът, изобразителното изкуство, археологията, етнологията, др. за развитието на туризма.
2) ще могат да:
- Организират производствената дейност на развлекателната индустрия
- Реализират продуктите на развлекателната индустрия
- Разработват проекти в развлекателната индустрия
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
- Управление на туризма
- Културен туризъм
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Проектът по Мениджмънт на развлекателната индустрия изисква разработването на една от следните теми:
1. "Анализ на обект на развлекателната индустрия"
2. "Развлечения при туристическо пътуване в конкретна дестинация" или
3. "Развлечения при практикуването на специализирани видове и форми на туризъм"
План на проекта:
1. Обща характеристика на обекта/ дестинацията/ вида туризъм
2. Видове развлечения
3. Рекреация чрез развлеченията /или постигнатия вторичен ефект/
4. Изводи и препоръки.
Обем: 15 страници /doc./ и 20 слайда презентация PowerPoint
Литература по темите:
Основна:
Рибов М., И. Емилова, др., сборник студии, Туризмът в ерата на развлекателната индустрия, Тракия М, С., 2008.
Допълнителна:
Божков, А., Изобразително изкуство: видове и жанрове, С., Наука и изкуство, 1963
Николов, Н., Празниците на българите с легенди и предания, С., 2004
Diamond, J. & E. Diamond. The world of fashion. (2nd ed.), N.Y., Fairchild, 1997
Goel, V. & P. Pirolli. The structure of Design Problem Spaces. Cognitive Science, 16, 1992
Недков, С., Музей и музеология, 2002
Silberberg, T., Cultural tourism and business: opportunities for museum and heritage sites, Tourism management, 5/1995
Средства за оценяване:
ТЕСТ 50%
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА ИЛИ УЧАСТИЕ В СЕМИНАР 50%