Георги Малчев
Професионална автобиография:
Георги Mалчев има над 20 годишен опит в областта на бизнеса, маркетинга и рекламата. Има дългогодишен опит в стратегическото развитие и оперативно управление на компании, както и в областта на корпоративния маркетинг и реклама. От над 8 години се занимава с дигитален маркетинг и реклама. Преподава маркетинг и реклама от 9 години.
В момента в управляващ съдружник в www.xplora.bg - агенция за интегриран дигитален маркетинг. Сред клиентите на Xplora за цялостния си дигитален маркетинг са Загорка, Ариана, Сладкарници Неделя, Medix, Easycredit, Schneider Electric Bulgaria, Schneider Electric Israel, Viessmann и други.
Преди това Георги ръководеше дигиталния маркетинг на Мтел, и като част и от неговите усилия компанията получи редица награди - за новия сайта на компанията, както и за дигитални кампании, а електронния магазин на компанията увеличи над 15 пъти продажбите си.
Преди това Георги Малчев беше съдружник в голяма дигитална агенция, където беше ключова част от растежа на компанията и екипа от 3 до над 40 души, и за работата с компании като Mondelez, Загорка, Lidl, Девин, Белла, Пощенска банка, Главболгарстрой и други.
Участвал е в множество проекти при създаването на маркетингова и рекламна концепция, както и свързаните инструменти, рекламните послания, формат и копирайтинг. Георги е бил съдружник и в няколко статъп.а
Бил е консултант, мениджър, главен оперативен директор и член на СД на дружества в областта на услугите и производството. Лично е участвал и/или ръководил над 15 проекта за нови компании и бизнес линии – от създаването на бизнес модел, през стратегически маркетинг и рекламна комуникация, до оперативно управление. Бил е директор дирекция в Министерство на икономиката и секретар на Съвета за икономически растеж към вицепремиера. Работил е като журналист и като копирайтър.
Георги Малчев има eMBA от Американския университет в България (завършил Magna Cum Laude - втори във випуска), и бакалавърска и магистърска степен по Международни Икономически Отношения от УНСС. Сертифициран управленски консултант от Българската асоциация на управленските консултантски организации. Сертифициран в управлението на производството (CPIM) от APICS по управление на операциите.
Преподавател по бизнес комуникации, маркетинг и реклама. Лектор по мениджмънт и по маркетинг и реклама.
Член на управителния съвет на IAB Bulgaria от 2016 г., преизбран три поредни години.
Ментор към Endeavor, Founder Instirtute , Eleven и Launchub.
Водещ и модератор на събития за маркетинг, търговия на дребно, инвестиции, иновации, дигитален маркетинг и други
- три пъти куратор и модератор на панела за дигитален маркетинг в България на Webit
- модератор и ключов говорител на Retail in Detail/The Future of Retail и други
Жури на редица конкурси:
- четири поредни години е част от журито на IAB MIXX AWARDS в България, както и е owner на категория
(два пъти на social media, а през 2017 г. на създадената категория Effective Use of Data, а през 2020 година е председател на Strategy журито). Председател на Strategy журито на IAB Mixx Awards 2020
- член на журито на Сайт на годината за 2018 и 2019 г., като за 2019 г. води процеса по определяне на маркетинг критерии за оценяване на сайтове. Председател на маркетинг журито на Сайт на годината 2020
- PR Приз през 2019 г.
- Digital Stars през 2019 г.
- Travel Awards през 2019 г.
- 25 причини да остана в България на PwC през 2018 г.
- E-volution Awards на списание Forbes и други
Linkedin профил: http://www.linkedin.com/in/georgimalchev
Facebook профил: http://www.facebook.com/malcheff
Публикации:
- Курсове от текущия семестър: