доц. д-р Ваня Сланчева-Банева
Професионална автобиография:
Доц. д-р Ваня Сланчева-Банева е преподавател по „Маркетинг на
услугите“ и „Стратегически маркетинг“. Фокусира се в областта на
управлението и маркетирането на услугите и в частност – на дизайна на
услугите. Като хоноруван преподавател в НБУ, води курсовете "Маркетинг в сферата на услугите" и "Маркетингово управление на услугите", вкл. "Бизнес планиране и прогнозиране". Академичните и научните ѝ търсения засягат и темите на стратегическото прогнозиране в маркетинга, планирането със сценарии. Защитила е дисертация на тема „Стратегическо прогнозиране със сценарии в търговията“ в УНСС. Ваня Сланчева поддържа внедряването на интерактивни инструменти в бизнес обучението. Активно използва маркетингови симулации по проблематиката на: управлението на услугите, маркетинговото стратегиране, съвместния анализ, на позиционирането на продукт. Регулярно публикува в научни издания постигнатите резултати от провежданото в бакалавърски и магистърски класове обучение, основано на опита и на преживяването. В академичната си работа поддържа обучението чрез казуси както присъствено, така и онлайн.
За по-подробен професионален профил виж:
www.linkedin.com/in/vanyaslantcheva
Публикации:
- Курсове от текущия семестър:
-
MBAM026D Маркетингови анализи MBAM029D Проект: Маркетингови анализи MBAM051D Стратегическо прогнозиране и планиране в маркетинга MBAM056D Проект: Стратегическо прогнозиране и планиране в маркетинга MBAM060D Маркетингови политики MBAM062D Маркетингово управление на конкурентоспособността MBAM074D Маркетинг в сферата на услугите