Маркетинг
Кратко представяне на програмата:
Обучението в програмата през първите две години обхваща общо образование; обучение по основни научни направления в двусеместриални курсове - Статистика, Основи на правото, Обща социология, Политология, Държавно и публично управление, Увод в социалната психология; практически курсове като - Микроикономика, Макроикономика, Международна икономика, Стопанска история, Бизнескомуникации, Основи на маркетинга и др. През третата и четвъртата година обучението се организира в специализирани курсове към програмата и извънаудиторни учебни форми.
- проф. Антоний Тодоров, д.н. GENB014 Политология
- проф. Райна Николова, д.н. BAMB641 Правни аспекти на маркетинга
- проф. Румен Даскалов, д.н. GENB055 Българското общество 1878 - 1939 г.
- проф. Тодор Коларов, д.н. BAEB032 Основи на правото BAEB033 Търговско право
- проф. д-р Анна Кръстева GENB014 Политология
- проф. д-р Веселин Методиев GENB019 Историческото познание GENB052 Граждански права и задължения в българската държава и общество XIX-XXI век
- проф. д-р Веселина Манева BAEB032 Основи на правото
- проф. д-р Екатерина Михайлова GENB052 Граждански права и задължения в българската държава и общество XIX-XXI век
- проф. д-р Иван Боевски BAMB537 Управление на връзките с клиенти /CRM/ BAMB804 Маркетингови проучвания
- проф. д-р Красимир Калинов BAEB034 Статистика BAEB035 Икономическа (бизнес) статистика
- проф. д-р Кристиян Хаджиев BAEB006 Основи на стопанското управление
- проф. д-р Людмил Георгиев BAEB030 Икономически избор и градска култура BAEB412 Регионална икономика
- проф. д-р Марин Маринов BAEB002 Приложна математика за икономисти
- проф. д-р Мартин Канушев GENB010B Обща социология
- проф. д-р Николай Арабаджийски GENB015 Държавно и публично управление
- проф. д-р Светла Бъчварова-Пиралкова BAMB801 Международен маркетинг BAMB807 Стратегически маркетинг
- проф. д-р Стефан Стефанов BAEB012 Международна икономика BAEB028 Семинар: "Икономическата криза - национална или глобална?"
- проф. д-р Събина Ракарова BABB601 Икономика за мениджъри BAEB001 Въведение в икономическото мислене BAEB026 Семинар: "Благополучието на човека и страната - какво е, как се постига и защо може да се загуби" BAEB629 Практика BAMB519 Пазарна организация BAMB520 Практика BAMB722 Стаж GENB059I Микроикономика GENB060I Макроикономика
- проф. д-р Тома Томов GENB042 Отношения между хората
- проф. д-р Христо Катранджиев BAMB705 Бранд-мениджмънт BAMB845 Маркетинг на бързооборотни стоки
- проф. д-р Христо Тодоров GENB019 Историческото познание
- доц. д-р Антоний Гълъбов GENB010B Обща социология
- доц. д-р Ваня Сланчева-Банева BAMB623 Маркетингови анализи BAMB624 Бизнес планиране и прогнозиране BAMB720 Бизнес маркетинг BAMB741 Маркетингово управление на услуга
- доц. д-р Виктор Аврамов BABB526 Бизнес етика
- доц. д-р Георги Петков BAEB034 Статистика BAEB035 Икономическа (бизнес) статистика
- доц. д-р Димитрина Полимирова-Николова BAMB507 Информационни системи в маркетинга
- доц. д-р Елена Александрова-Дафинска BAEB010 Основи на маркетинга
- доц. д-р Елена Паспаланова GENB013A Увод в социалната психология
- доц. д-р Иван Стойчев BAMB805 Ценова политика
- доц. д-р Ирена Николова BAMB604 Организация и управление на външнотърговската дейност
- доц. д-р Кристиян Постаджиян BAMB844 Директен маркетинг
- доц. д-р Надежда Димова BAEB036 Маркетинг BAEB629 Практика BAMB520 Практика BAMB532 Самостоятелна работа: Управление на маркетинга BAMB606 Продуктова политика BAMB622 Емоционален маркетинг BAMB636 Икономика на търговията BAMB702 Дистрибуционна политика BAMB722 Стаж BAMB802 Управление на продажбите BAMB817 Стаж
- доц. д-р Нинел Нешева-Кьосева BAEB004 Стопанска история BAEB022 Семинар: Отношенията - институционална среда, бизнес и социален сектор
- доц. д-р Пенка Христова GENB013A Увод в социалната психология
- доц. д-р Ренета Димитрова BAEB011 Въведение във финансите
- доц. д-р Соня Алексиева BAEB312 Бизнес комуникации BAMB522 Интегрирани маркетингови комуникации BAMB621 Изграждане и позициониране на търговската марка
- доц. д-р Татяна Даскалова BAEB412 Регионална икономика
- гл. ас. д-р Ваня Хаджиева BAMB805 Ценова политика
- гл. ас. д-р Димитър Трендафилов BAEB010 Основи на маркетинга BAEB036 Маркетинг BAEB629 Практика BAMB539 Самостоятелна работа: Маркетинг микс BAMB540 Маркетингови аспекти на потребителското поведение BAMB613 Управление на продукти, марки и взаимоотношенията с потребителите BAMB621 Изграждане и позициониране на търговската марка
- гл. ас. д-р Иван Начев GENB014 Политология
- гл. ас. д-р Красимир Костенаров BAMB804 Маркетингови проучвания
- гл. ас. д-р Методи Коралов GENB013A Увод в социалната психология
- гл. ас. д-р Милена Караджова GENB015 Държавно и публично управление
- гл. ас. д-р Росица Накова BAMB721 Мърчандайзинг
- гл. ас. д-р Стефания Темелкова BAEB010 Основи на маркетинга BAEB027 Семинар: "Умения за презентация" BAEB312 Бизнес комуникации BAEB629 Практика BAMB520 Практика BAMB522 Интегрирани маркетингови комуникации BAMB703 Рекламна политика BAMB722 Стаж BAMB817 Стаж BAMB818 Предизвикателствата пред маркетинговите комуникации в дигиталната ера BAMB836 Връзки с обществеността (PR)
- Георги Малчев BAMB642 Онлайн търговия BAMB719 Онлайн маркетинг
- Жюстин Томс BAMB719 Онлайн маркетинг
- Карина Симова BAEB007 Основи на счетоводството
- Силвия Зарева BAMB506 Потребителско поведение BAMB701 Маркетинг на услугите