Маркетинг и продажби - ИО
Кратко представяне на програмата:
Програмата е с интензивна (задочна) форма на обучение и се предлага в ЛЦ Пловдив, Варна и Видин.
Обучението в програмата е за придобиване на образователно квалификационна степен професионален бакалавър и е тригодишно. Първата година обхваща общо образование; аудиторни лекционни курсове в областта на икономиката; практически курсове като - Микроикономика, Макроикономика, Международна икономика, Основи на финансите, Основи на управлението, Основи на маркетинга и др. През втората и третата година, обучението е практически ориентирано и включва курсове като Методология на счетоводството, Основи на счетоводството, Основи на контрола, Финансово счетоводство, Бюджетно счетоводство, Банково счетоводство, Информационни технологии в счетоводството и др. Обучението се организира в специализирани курсове към програмата и извънаудиторни учебни форми.
- проф. Райна Николова, д.н. BAEB016Z Правни аспекти на маркетинга
- проф. Тодор Коларов, д.н. BAEB002Z Основи на правото BAEB025Z Търговско право
- проф. д-р Кристиян Хаджиев BAEB003Z Основи на стопанското управление
- проф. д-р Людмил Георгиев BAEB005Z Регионална икономика
- проф. д-р Светла Бъчварова-Пиралкова BAEB027Z Потребителско поведение
- проф. д-р Стефан Стефанов BAEB001Z Микроикономика - пазар и конкуренция BAEB021Z Макроикономика и икономическа политика BAEB034Z Международна икономика
- проф. д-р Събина Ракарова BAEB014Z Икономика за мениджъри BAEB029Z Пазарна организация
- проф. д-р Христо Катранджиев BAEB019Z Маркетингови проучвания
- проф. д-р Цветанка Инджова BAEB009Z Организация и управление на външнотърговката дейност
- доц. д-р Ваня Сланчева-Банева BAEB010Z Търговски техники BAEB013Z Самостоятелна работа: Търговски техники BAEB015Z Продуктова политика BAEB026Z Самостоятелна работа: Продуктова политика в организациите
- доц. д-р Виктор Аврамов BAEB114Z Бизнес етика
- доц. д-р Димитрина Полимирова-Николова BAEB028Z Информационни системи в маркетинга
- доц. д-р Иван Стойчев BAEB108Z Ценова политика
- доц. д-р Ирена Николова BAEB009Z Организация и управление на външнотърговката дейност
- доц. д-р Ирена Славова-Георгиева BAEB042Z Бизнес планиране и прогнозиране
- доц. д-р Надежда Димова BAEB008Z Въведение в продажбите BAEB010Z Търговски техники BAEB011Z Икономика на търговията BAEB012Z Практика по маркетинг I - Съвременни маркетингови практики BAEB013Z Самостоятелна работа: Търговски техники BAEB020Z Практика по маркетинг и продажби II BAEB023Z Основи на маркетинга BAEB026Z Самостоятелна работа: Продуктова политика в организациите BAEB107Z Дистрибуционна политика BAEB109Z Стаж по маркетинг I BAEB110Z Управление на продажбения процес BAEB113Z Стаж по маркетинг II
- доц. д-р Ренета Димитрова BAEB022Z Въведение във финансите
- доц. д-р Соня Алексиева BAEB007Z Бизнес комуникации
- гл. ас. д-р Ваня Хаджиева BAEB108Z Ценова политика
- гл. ас. д-р Димитър Трендафилов BAEB008Z Въведение в продажбите BAEB012Z Практика по маркетинг I - Съвременни маркетингови практики BAEB020Z Практика по маркетинг и продажби II BAEB109Z Стаж по маркетинг I BAEB112Z Изграждане и позициониране на търговската марка BAEB113Z Стаж по маркетинг II
- гл. ас. д-р Стефания Темелкова BAEB012Z Практика по маркетинг I - Съвременни маркетингови практики BAEB018Z Рекламна политика BAEB020Z Практика по маркетинг и продажби II BAEB030Z Интегрирани маркетингови комуникации BAEB109Z Стаж по маркетинг I BAEB113Z Стаж по маркетинг II
- Георги Малчев BAEB017Z Онлайн търговия