Реклама
Програмна схема
В V и VI семестър студентите избират по 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса, също така записват и по две извънаудиторни учебни форми (една практика и една самостоятелна работа, семинар или проект). В VII семестър отново избират 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 120 часа. В VIII семестър избират 4 от 6 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 180 часа.
5-ти семестър
Практически курсове (некредитни)
Аудиторни курсове (кредитни)
- ADVB501 Рекламни изследвания Елена Бойкова Колева 30 ч. 3 кр.
- ADVB502 Компютърно оформление на печатни издания (In Design) проф. д-р Грета Дерменджиева 30 ч. 3 кр.
- ADVB505 Кредибилност на рекламната комуникация Георги Малчев 30 ч. 3 кр.
- ADVB508 Ефективните реклами: визуални модели и драматургични решения преп. Ангелина Василева 30 ч. 3 кр.
- ADVB509 Графичният дизайн в рекламата доц. Боряна Минчева 30 ч. 3 кр.
- ADVB600 Маркетингова стратегия гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- ADVB605 Брандинг Петър Николов 30 ч. 3 кр.
- ADVB803 Социална реклама доц. д-р Калина Христова 30 ч. 3 кр.