Маркетинг
Програмна схема
В V и VI семестър студентите избират по 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса, също така записват и по две извънаудиторни учебни форми (една практика и една самостоятелна работа, семинар или проект). В VII семестър отново избират 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 120 часа. В VIII семестър избират 4 от 6 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 180 часа.
5-ти семестър
Практически курсове (некредитни)
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAMB506 Потребителско поведение Силвия Зарева 30 ч. 3 кр.
- BAMB507 Информационни системи в маркетинга доц. д-р Димитрина Полимирова-Николова 30 ч. 3 кр.
- BAMB519 Пазарна организация проф. д-р Събина Ракарова 30 ч. 3 кр.
- BAMB522 Интегрирани маркетингови комуникации доц. д-р Соня Алексиева гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB537 Управление на връзките с клиенти /CRM/ проф. д-р Иван Боевски 30 ч. 3 кр.
- BAMB606 Продуктова политика доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAMB702 Дистрибуционна политика доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAMB805 Ценова политика доц. д-р Иван Стойчев гл. ас. д-р Ваня Хаджиева 30 ч. 3 кр.