Маркетинг - ДО
Програмна схема
В V и VI семестър студентите избират по 6 от 8 аудиторни курса (лекции и практически занимания) и записват по две извънаудиторни учебни форми. В VII семестър отново избират 6 от 8 аудиторни курса и преминават стаж от 120 часа или разработват и защитават писмен материал, а в VIII семестър избират 4 от 6 аудиторни курса и преминават стаж от 180 часа.
5-ти семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAEB533D Счетоводство на предприятието доц. д-р Диана Петрова доц. д-р Станислава Георгиева гл. ас. д-р Любомир Тодоров 30 ч. 3 кр.
- BAEB534D Потребителско поведение проф. д-р Светла Бъчварова-Пиралкова гл. ас. д-р Росица Накова 30 ч. 3 кр.
- BAEB535D Управление на маркетинга проф. д-р Цветанка Инджова 30 ч. 3 кр.
- BAEB661D Информационни системи в маркетинга доц. д-р Димитрина Полимирова-Николова 30 ч. 3 кр.
- BAEB768D Интегрирани маркетингови комуникации доц. д-р Соня Алексиева гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB519D Пазарна организация проф. д-р Събина Ракарова доц. д-р Анета Маричова 30 ч. 3 кр.
- BAMB521D Изкуството на преговорите доц. д-р Соня Алексиева доц. д-р Костадин Бураджиев 30 ч. 3 кр.
- BAMB523D Търговско право проф. д-р Веселина Манева д-р Росица Цанкова 30 ч. 3 кр.
Извънаудиторни учебни форми (кредитни)
- BAEB516D Разработване на писмен материал I проф. д-р Кристиян Хаджиев 60 ч. 6 кр.
- BAEB517D Защита на разработения материал пред жури I проф. д-р Кристиян Хаджиев 60 ч. 6 кр.
- BAMB520D Практика проф. д-р Събина Ракарова доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Стефания Темелкова 90 ч. 9 кр.
- BAMB532D Самостоятелна работа: Управление на маркетинга доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.