Връзки с обществеността в социалните медии и социалните мрежи
Програмна схема
Семестриална учебна заетост:
за І-III сем. - студентите избират 15 от 21 кредита както от аудиторни, така и от извънаудиторни учебни форми за всеки семестър. В случай, че извънаудиторните учебни форми за семестъра включват провеждане на стаж или практика,
изборността е възможно да бъде и по-малка.
3-ти семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- COMM515 Социализиране на бизнес комуникациите - Facebook Ивайло Сашков Илиев 30 ч. 3 кр.
- COMM516 Социализиране на бизнес комуникациите - Twitter Иван Бедров 30 ч. 3 кр.
- COMM517 Социализиране на бизнес комуникациите - Youtube, Vbox, Vimeo Христо Иванов 30 ч. 3 кр.
- COMM518 Социализиране на бизнес комуникациите - LinkedIn Александър Кръстев 30 ч. 3 кр.
- COMM519 Социализиране на бизнес комуникациите - Google+ проф. д-р Десислава Бошнакова гл. ас. д-р Боряна Гигова 30 ч. 3 кр.
- COMM520 Геймингът в комуникациите проф. Мая Димитрова, д.н. Василена Вълчанова 30 ч. 3 кр.
- COMM521 Анализ, оценка и възвращаемост на инвестициите в социалните медии проф. Иван Иванов, д.н. Иван Ралчев 30 ч. 3 кр.
Извънаудиторни учебни форми (кредитни)
- COMM235 Стаж проф. д-р Десислава Бошнакова 150 ч. 15 кр.