Връзки с обществеността в социалните медии и социалните мрежи
Програмна схема
Семестриална учебна заетост:
за І-III сем. - студентите избират 15 от 21 кредита както от аудиторни, така и от извънаудиторни учебни форми за всеки семестър. В случай, че извънаудиторните учебни форми за семестъра включват провеждане на стаж или практика,
изборността е възможно да бъде и по-малка.

2-ри семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- COMM103 Медийна рецепция проф. Владимир Михайлов, д.н. 30 ч. 3 кр.
- COMM216 Управление на онлайн репутацията доц. д-р Жюстин Джадала Мария 30 ч. 3 кр.
- COMM219 Управление на кампании в социалните мрежи проф. д-р Десислава Бошнакова Георги Малчев 30 ч. 3 кр.
- COMM507 Маркетинг за търсачки проф. Руси Маринов, д.н. Огнян Младенов 30 ч. 3 кр.
- COMM508 Създаване на съдържание за уеб проф. Руси Маринов, д.н. Владимир Петков 30 ч. 3 кр.
- COMM509 Политически комуникации и кампании онлайн проф. д-р Росен Стоянов 30 ч. 3 кр.
- COMM510 Производство на аудио и видео съдържание доц. д-р Стойко Петков 30 ч. 3 кр.
Извънаудиторни учебни форми (кредитни)
- COMM241 Самостоятелна работа: Лятна школа по връзки с обществеността проф. д-р Росен Стоянов 30 ч. 3 кр.
- COMM247 Семинар: Медийна и ПР структура проф. Владимир Михайлов, д.н. 30 ч. 3 кр.
- COMM525 Самостоятелна работа: Дипломно изследване проф. д-р Десислава Бошнакова 30 ч. 3 кр.
- COMM526 Семинар: Най-доброто от световните мобилни комуникации- примери от практиката гл. ас. д-р Десислава Данкова 30 ч. 3 кр.
- COMM527 Проект: Изготвяне на видео съдържание за уеб доц. д-р Стойко Петков 30 ч. 3 кр.
- COMM611 Практика: Онлайн телевизия доц. д-р Стойко Петков 30 ч. 3 кр.
- COMM613 Проект: Политически кампании онлайн проф. д-р Росен Стоянов 30 ч. 3 кр.