Международни бизнес комуникации (на английски език)
Програмна схема
Семестриална учебна заетост:
за І-III сем. - студентите избират 15 от 21 кредита както от аудиторни, така и от извънаудиторни учебни форми за всеки семестър. В случай, че извънаудиторните учебни форми за семестъра включват провеждане на стаж или практика,
изборността е възможно да бъде и по-малка.

2-ри семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- COMM821 Управление и комуникация чрез специални събития проф. д-р Десислава Бошнакова 30 ч. 3 кр.
- COMM822 Изследване на комуникациите в новите медии доц. д-р Стойко Петков 30 ч. 3 кр.
- COMM823 Психология на масовата комуникация проф. Толя Стоицова, д.н. 30 ч. 3 кр.
- COMM824 Интегрирани маркетингови комуникации доц. д-р Евелина Христова 30 ч. 3 кр.
- COMM825 Кризисен мениджмънт в бизнеса проф. Руси Маринов, д.н. 30 ч. 3 кр.
Извънаудиторни учебни форми (кредитни)
- COMM826 Проект: Изследване на ефективността при комуникациите чрез специални събития проф. д-р Десислава Бошнакова 30 ч. 3 кр.
- COMM827 Проект: Изследване на комуникациите в новите медии доц. д-р Стойко Петков 30 ч. 3 кр.
- COMM828 Самостоятелна работа: Изследване езика на телевизията по кодовата система на Умберто проф. Толя Стоицова, д.н. 30 ч. 3 кр.
- COMM829 Проект: Интегрирани маркетингови комуникации доц. д-р Евелина Христова 30 ч. 3 кр.
- COMM830 Проект: Кризисен мениджмънт в организациите проф. Руси Маринов, д.н. 30 ч. 3 кр.