Реклама и бранд мениджмънт

Кратко представяне на програмата:

Програмата обучава студентите в широк спектър от дисциплини, необходими за професията на бранд мениджъра, както и професиите по-общо свързани с пазарни и непазарни употреби на търговските марки. Към основната подготовка по бранд и маркетинг мениджмънт в програмата са включени 1) курсове обхващащи креативната страна на брандирането като Брандбилдинг, Онлайн брандинг, Lovemarks и др.; 2) курсове свързани с правното регулиране на търговските марки, рекламата, маркетинга и авторското право; 3) курсове, практики и лабораторни занимания по изследване на търговските марки, методи за маркетингови и медийни проучвания, сегментиране на пазара и позициониране; 4) ежеседмичен семинар на гост-лектор, където студентите се срещат с утвърдени бранд мениджъри и рекламни професионалисти; 5) интегрирани комуникационни активности като ивент мениджмънт, връзки с обществеността, както и цялостен мениджмънт на рекламния процес; 6) утвърдилите се през последните години на запад семиотични, когнитивни и социологически подходи за анализ на рекламната комуникация. Актуалността на последните дава основание за отделянето на специализация "Реклама и стилове на живот", където е задълбочено обучението с приносите на водещи социални и хуманитарни науки, без разбира се, да се пренебрегва практическото обучение.

Програмата предлага подготвителен модул за кандидати от други образователни области и надграждащ семестър за кандидати с образователно-квалификационна степен "професионален бакалавър".

прочети още
Реклама и бранд мениджмънт
  • проф. Иван Касабов, д.н. SEMM500 Семиотични изследвания на търговската марка ІІІ част
  • проф. Иван Младенов, д.н. SEMM404 Концептуализиране на метафорите
  • проф. Кристиан Банков, д.н. OOOK014D Семиотика SEMM304 Социология на консумативното общество SEMM310 Семиотични изследвания на търговската марка І част SEMM325 Срещи с бранд мениджърите в България I (гост лектор) SEMM420 Бранд мениджмънт 1 SEMM426 Самостоятелна работа: Бранд мениджмънт 1 SEMM512 Бранд мениджмънт 2 SEMM525 Срещи с бранд мениджърите в България II (гост лектор) SEMM600 Семинар: EFSS с финален тест SEMM609 Стаж SEMM641 Практика: Лаборатория за изследване на търговските марки І SEMM642 Практика: лаборатория за изследване на търговските марки ІІ
  • проф. Мони Алмалех, д.н. SEMM400 Семиотични изследвания на търговската марка ІІ част SEMM601 Самостоятелна работа: Коректно провеждане на анкети и тестове
  • проф. Райна Николова, д.н. SEMM514 Публичноправни основи на рекламата
  • проф. Руси Маринов, д.н. COMB652 Самостоятелна работа: Техники за работа с медии COMB715 Комуникационен мениджмънт
  • проф. Толя Стоицова, д.н. SEMM305 Изследване на медиите
  • проф. д-р Васил Гарнизов APLB808 Практика по социална антропология
  • проф. д-р Георг Краев SEMM504 Етнологични изследвания на попкултурата
  • проф. д-р Магдалена Елчинова APLB801 Етносемиотика
  • проф. д-р Морис Гринберг SEMM308 Възприятие и интерпретация на рекламите - изследвания с апаратура за проследяване на погледа
  • проф. д-р Пламен Бочков APLB808 Практика по социална антропология
  • проф. д-р Росен Стоянов COMB620 Семинар "Българската практика във връзките с обществеността и медиите"
  • проф. д-р Събина Ракарова BAMB601 Икономика за мениджъри BAMB631 Проект: Икономика за мениджъри
  • проф. д-р Христо Катранджиев SEMM402 Пазарна сегментация и медийно планиране
  • доц. Евгения Благоева, д.н. SEMM503 Град и консумация
  • доц. д-р Албена Павлова SEMM696 Самостоятелна работа: Употреби на еротиката в рекламата
  • доц. д-р Александър Христов SEMM501 Връзки с обществеността
  • доц. д-р Борислав Георгиев SEMM326 Институцията на онлайн комуникациите SEMM621 Практика: Езиково редактиране на магистърската дипломна работа
  • доц. д-р Венцислав Джамбазов SEMM406 Количествени методи за изследване на рекламата SEMM418 Самостоятелна работа: Количествени методи за изследване на рекламата
  • доц. д-р Даниела Кадийска ADVB005 Интегрирани маркетингови комуникации
  • доц. д-р Димитър Трендафилов SEMM310 Семиотични изследвания на търговската марка І част SEMM325 Срещи с бранд мениджърите в България I (гост лектор) SEMM420 Бранд мениджмънт 1 SEMM421 Маркетинг мениджмънт 2 SEMM423 Самостоятелна работа: Маркетинг мениджмънт 2 SEMM426 Самостоятелна работа: Бранд мениджмънт 1 SEMM512 Бранд мениджмънт 2 SEMM516 Културен брандинг SEMM525 Срещи с бранд мениджърите в България II (гост лектор) SEMM617 Комуникации и култура в епохата на маркетинга SEMM641 Практика: Лаборатория за изследване на търговските марки І SEMM642 Практика: лаборатория за изследване на търговските марки ІІ
  • доц. д-р Дмитрий Варзоновцев SEMM312 Качествени методи за изследване на потреблението
  • доц. д-р Евгения Христова SEMM308 Възприятие и интерпретация на рекламите - изследвания с апаратура за проследяване на погледа SEMM508 Практика: Експериментална психология
  • доц. д-р Ирена Бокова APLB211 Етнографското описание
  • доц. д-р Кристиян Постаджиян ADVB005 Интегрирани маркетингови комуникации
  • доц. д-р Надежда Димова MBAM008 Маркетинг SEMM321 Маркетинг мениджмънт 1 SEMM322 Самостоятелна работа: Маркетинг мениджмънт 1
  • доц. д-р Стойко Петков COMB810 Реклама и връзки с обществеността
  • гл. ас. д-р Вероника Азарова APLB801 Етносемиотика SEMM504 Етнологични изследвания на попкултурата
  • гл. ас. д-р Владимир Маринов SEMM516 Културен брандинг
  • гл. ас. д-р Иво Ив. Велинов SEMM304 Социология на консумативното общество SEMM323 Самостоятелна работа: Онлайн брандинг и реклама SEMM424 Луксозен брандинг: ексклузивни стратегии и лайфстайл SEMM609 Стаж SEMM617 Комуникации и култура в епохата на маркетинга
  • гл. ас. д-р Рени Янкова SEMM325 Срещи с бранд мениджърите в България I (гост лектор) SEMM424 Луксозен брандинг: ексклузивни стратегии и лайфстайл SEMM525 Срещи с бранд мениджърите в България II (гост лектор)
  • гл. ас. д-р Стефания Темелкова SEMM511 Ивент мениджмънт
  • гл. ас. Бойка Бъчварова SEMM327 Инструменти за представяне в публичното пространство SEMM600 Семинар: EFSS с финален тест SEMM619 Практика по публично представяне
  • ас. Георги Цонев SEMM326 Институцията на онлайн комуникациите SEMM621 Практика: Езиково редактиране на магистърската дипломна работа
  • д-р Пламен Павлов SEMM320 Онлайн брандинг и реклама
  • Албена Чобанова CASB665 Интегрирани маркетингови комуникации CASB823 Самостоятелна работа "Управление на рекламна кампания" CASB865 Самостоятелна работа "Управление на рекламна агенция" SEMM311 Рекламният процес: структура и мениджмънт
  • Венцислав Стоилов   SEMM422 Основи на мениджмънта на интелектуалната собственост
  • Иван Стоев SEMM421 Маркетинг мениджмънт 2
  • Мартина Илиева SEMM502 Изследователски методи на маркетинга
  • Светослав Билярски SEMM615 Бранд билдинг
  • Ягодина Къртунова SEMM325 Срещи с бранд мениджърите в България I (гост лектор) SEMM525 Срещи с бранд мениджърите в България II (гост лектор)