ADVB815 Проект: Рекламен блог
Анотация:
Целта на курса е да запознае студентите с възможностите на рекламния блог, като ефективен маркетингов инструмент. Рекламният блог позволява да се надградят стандарните инструменти като фирмена интернет страница, доколкото залага на по-свободна форма на изразяване, позволява поддържане на голяма актуалност и ангажиране на потребителите.
Дисциплината има за цел да осигури на студентите възможност да овладеят необходимите умения за създаване, анализ и поддържане на рекламен блог.
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• Спецификите на рекламния блог
• Възможностите на рекламния блог за постигане на за ефективност и ефикасност на комуникацията
• Специфичните резултати, които се постигат чрез интерактивната реклама
2) могат
• Да създават концепция и развиват рекламен блог
• Да анализират и да дават препоръки за подобряване на конкретен рекламен блог
Предварителни изисквания:
Няма предварителни изисквания.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Самостоятелна работа на студентите
Литература по темите:
• Strategies and tools for corporate blogging, John Cass
• Създаване на корпоративна репутация: Идентичност, имидж и представяне, Греъм Доулинг
• Успешен онлайн маркетинг (с 65 примера от практиката), Жюстин Томс и Денислав Георгиев
o Публикации на тема онлайн комуникация на страници на български блогъри – www.vasvalch.com, www.biservalov.net, www.borisloukanov.com и други
o страници на рекламни агенции (секция “portfolio”, “case studies”, “ кампании” - http://www.ddb.com/ddbsofia, www.ilyan.com, http://www.noblegraphics.eu/ и други
o рекламни блогове и интернет страници на компании, провеждащи онлайн рекламна комуникация
o други ресурси, базирани на информация от независими изследвания в областта на онлайн рекламнaта комуникация
Средства за оценяване:
Самостоятелна работа, предадена на края на курса.