ADVB913 Проект: Конкурс за избор на рекламна агенция
Анотация:
Основната цел на проекта е да разкрие пред студентите отделните етапи в процеса на избор на рекламна агенция. Сред основните цели е да се възпита в студентите поведение на коректност и разбиране на клиентските проблеми и начините на търсене на ефективно разрешение за тях.
Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• Начините, по които рекламодателите взимат решения в областта на рекламата
• Структура на рекламния отдел
• Основни етапи в работата с рекламна агенция
2) могат
• Да работят успешно с рекламодатели
• Да предлагат решения в областта на рекламата, съобразени с нуждите на клиентите
Предварителни изисквания:
Общи познания в областта на рекламата.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Всеки студент получава индивидуално задание от преподавателя в началото на семестъра
Литература по темите:
• Медияпланиране на рекламната кампания, Христо Катранджиев
• Увод в мениджмънта на рекламата, Камен Каменов
• Интернет ресурси:
o www.baa.bg
Средства за оценяване:
самостоятелни работи, курсова работа