ADVB514 Проект: Приложни аспекти на рекламата
Анотация:
Проектът има за цел да:
• Постави студентите в ситуация, в която самостоятелно да анализират конкретна задача, свързана с рекламата.
• Да насочи студентите към проучване и представяне на водещи концепции в световен мащаб (в това число проучване на чуждестранна литература).
• Да провокира творческото мислене на студентите.
• Да провокира студентите сами да правят собствени проучвания да представят ясно и убедително изводите, до които са достигнали.
Преподавател(и):
гл. ас. Даниела Кадийска д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Как да се справят самостоятелно с конкретни практически задачи.
• Как и къде да намират информация, върху която да разработват анализите си.
2) могат:
• Да проучват, събират, сортират и пресяват необходимата информация за разработване на конкретен казус (рекламна кампания, рекламна стратегия, брандинг стратегия, анализ на марковия имидж и др.).
• Да представят логично и аргументирано собствените си тези във връзка с практическата задача
Предварителни изисквания:
записани курсове от съответния семестър на майнър програма – втора специалност
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
ТЕМИ ЗА ПРОЕКТ
Писмените работи се разработват самостоятелно от всеки студент, като не се допуска работа в екип.
Разработките се предават в Мудъл, в поставения срок.
Студентите писмено представят своята гледна точка относно предварително зададена от преподавателя тема.
Литература по темите:
? Доганов, Д., Ф.Палфи. Рекламата каквато е, изд. Принцепс, С., 2000;
? Огилви, Д. Изповедите на един рекламист, изд. Принцепс, С., 1999;
? Прайд, Хопкинс, К. Научната реклама, изд. Принцепс, В., 1994;
? Р.Рийвс. Реализмът в рекламата, изд. Принцепс, В., 1994;
? Илчев, Ив., “Рекламата през възраждането”, изд. М. Дринов, С. 1995
? Доганов, Д. Съвременна реклама - състояние, проблеми, БТПП, С., 1980;
? Кръстев, Св., Рекламата. Къде, кога и как?, Инкоминтелект, С., 1993;
? Зийман, С., Краят на рекламата, каквато я познаваме, Изд. „Фокус”, София, 2004.
? Каменов, К., “Насърчаване на продажбите”, изд. Кода Системс, С. 1999;
? Каменов, К., “Увод в мениджмънта на рекламата”, изд. Лаков прес, С., 2000;
? Кръстев, С.; „Рекламата”; С.; изд. “Сиела”; 2000;
? Котлър, Ф. Котлър за маркетинга. Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. Издателство "Класика и стил", С., 2000, с. 244.
? Сегела, Ж., Холивуд пере най-добре. Азбука на рекламата в бизнеса и политиката, изд. къща Ив. Вазов, С., 1999
? Материали, предоставени от преподавателя
Средства за оценяване:
самостоятелни работи, презентации