Маркетинг
Програмна схема
В V и VI семестър студентите избират по 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса, също така записват и по две извънаудиторни учебни форми (една практика и една самостоятелна работа, семинар или проект). В VII семестър отново избират 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 120 часа. В VIII семестър избират 4 от 6 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 180 часа.
5-ти семестър
Практически курсове (некредитни)
Аудиторни курсове (кредитни)
- BABB536 Счетоводство на предприятието доц. д-р Станислава Георгиева 30 ч. 3 кр.
- BAMB503 Управление на маркетинга гл. ас. д-р Росица Накова 30 ч. 3 кр.
- BAMB506 Потребителско поведение Лидия Станкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB507 Информационни системи в маркетинга проф. Евгений Николов, д.н. доц. д-р Димитрина Полимирова-Николова 30 ч. 3 кр.
- BAMB519 Пазарна организация проф. д-р Събина Ракарова 30 ч. 3 кр.
- BAMB522 Интегрирани маркетингови комуникации доц. д-р Соня Алексиева гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB523 Търговско право д-р Росица Цанкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB537 Управление на връзките с клиенти /CRM/ проф. д-р Иван Боевски 30 ч. 3 кр.